Wednesday, April 6, 2011

BiLe saYa Diam+Berubah+Tak Ceria=???


Gagagagagagagagagagagagagaga~~~olite2...kali ni nak saje2 gewdiks2 santai nak share ngan korang pasal karakter cha yang myb same kot dengan kamu~~heheheheehe.... saye searang yang hepi go Lucky....n' sudah semestinya hidup tanpa menyakat orang adalah sesuatu yang amat penting dalam kehidupan cha...guguguguugu
x semua orang boleh jadi mangsa sakat cha....depends dengan kesesuaian la...but sakat pun biasa2 jer la....sekadar mengisi masa lapang...huhuhuhuhu...jadi rakan2 sakat ni memANG paham la sangat denGan perangai cha yang memang telah diperturunkan oleh Abang2 n' kakak senior yg dulu...gagagagagagaga.....biLe usik mengusik Nie hubungan jadi cam FamilY jadi Close..hhhuhuhuhu...

Tapi....

Cube bayangKan bile akTiviti Sakat Menyakat+gelak bersuka Ria nie Hilang? pe korang rasa? maksud cha tetiba Cha langsung lost contact dengan mood hepi tu...huhuhuhuhuhuhu mood Hepi + Sakat Menyakat tu terus Hilang dari Life korang...kiranya Korang dah terkeLuar dari carta sakat cha..huhuhuhu...mesti pelik kan? mesti ada sebab kan~~~

so Nie beberapa sebab yang korang Bley take NoTe la....
(bajet artis la nak kasi tau org)

Saya a.k.a Tengah Stress Tahap Cipan BergoLek saMbiL LompaT Bintang

yup2...nilah sebabnya...bila saya stress yang teramat sangat saya akan diam...n' karakter saya akan totally berubah...biasanya saya tak angkat kol..n' lepak kat umah....if saya terpaksa berjumpa gak kawan2...mesti terpaksa buat senyum Neuron x sampai...coz keceriaan tu ada dalam hati....jadi mood tok bercakap n' bersuka ria tu pun akan hilang...but no worries...sume tu kejap je..after few hour or day cha akan kembali pulih~~~

Enough is Enough

saYa akan diam dengan kamu sebab bila saya rasa Enough is Enough...which mean saya dah x tahan lagi nak layan perangai kamu yang cam hampeh...cam mengkuang laut ..cam mentibang laut dan segala spesis haiwan laut....coz cha x suke marah orang...so bila cha dah x tahan ngan perangai orang tu...cha akan amik posisi diam sahaja...better dari marah2 betol x?

BiLe Sayer TerLampau MaRah cam VoLcano yang Nak meLetup!!

Aha~~ yang ini memang bahaya...so bile saya dah diam dengan kamu...dan memang sudah jelas lagi bersuluh lampun minyak tanah saya menjauhi kamu..paham2 sendiri yang waktu itu saya memang tengah mrh dengan kamu...n' kalau kamu leh bace dalam hati....bleh nampak banyak perkataan yang 18sx saya ucapkan kepada kamu....dan segala hinaan dalam kotak awan2 di atas kepala....coz saya bukan jenis yg suka luahkan rase marah saye...jadi better jauhkan la diri..sebelum saya luahkan pada kamu.

BiLe saya Rase Perlu Untuk Kamu sebagai Kawan

hem...dari tadi Negatif kan...so skrg ni positif la...bila saye berubah jadi diam+x ceria+ bercakap penting2 je ngan kamu..Bukan sebab saya marah...bukan sebab saya benci..or bukan sebab saya terasa hati or what so eva...saya buat sebab nak tengok kamu happie!! n' mengalami Kekurangan Kadar masalah dalam diri...so biarla kamu handle masalah yang lebih penting...sebab tu saya tetiba je berubah...so no worries k...i'm owez be there 4 u...juz u will never know that i'm sitting n' supporting next 2 u~~ i'm doing tiz becoz u r my frenz not more than that keep that in ur MIND~~

orite buat mase sekarang ini sahaja..coz tiz few thing cha telah lakukan kepada kawan2 cha...jahat kan? but i think tiz is da only way that i can do...sory guys...hope one day u will understand why i'm doin tiz 2 u~~ but percayalah...saya ni marah x lama...kejap je...once u says sory je...tahap kemarahan boleh cool down....wink*

2 comments:

rifhan safwani said...

cha!!! kalau cha diam mesti terus tak best suasana.hehe.. sila jgn berdiam hokay! teruskan happy go lucky!! ^^

chaca said...

hehehehehehehe~~ngan wanie mana cha pernah diam...wanie kan cute!! muax!! rindu kamoooo~~~~

Post a Comment