Monday, April 18, 2011

ALumNi PRIMU



Salam...Salam 1 Malaysia....Salam 1 UNIMAS dan saLam 1 PRIMU....akhirnya setelah 3 tahun bersama dengan PRIMU...bermula sebagai ahLi biasa pada sesi 2008/2009...sayer naik ke Exco Special Task Unit pada sesi 2009/2010...kemudiaN diberi Kepercayaan Untuk memegang Exco Modulpada sesi 2010/2011...dan kini sayer dah rela hati untuk melepas tanggungjawab kepada pelapis2 baru kepimpinan PRIMU....Banyak perkara yang sayer belajar dalam PRIMU...dari seorang yang Nothing kepada SometHing...itu sayer...ye sayer Dilahirkan dan dipupuk dalam PRIMU....PRIMU ibarat keluaRga sayer....Keluarga PRIMU!!!

Antara Insan2 yang akan Sayer Ingat biLe sayA TerpandanG LOGO PRIMU or TEringaT tenTang PRIMU:

ini die abg hafizan hashim mentor+abg+cikgu+atok pun boleh juge..coz suke membebel...hahahahahaha..gurau...x de lah.... sebenarnya abg hafiz memang banyak membantu saya...melatih saya di dalam PRIMU...dah hasilnya...saya mampu untuk berdiri hingga ke hari ini...penglibatan saya dalam dunia fasilitator ini adalah hasil tunjuk ajar dari beliau~~ terima kasih abg!!!

cik adek chomel ni plak...merangkap akak+lecture+staf unimas+cikgu MC sayer..hahahahaha....Kak Ninie ni plak merupakan insan pertama yang menarik saya masuk dalam dunia MC di UNIMAs....banyak memberi galakan dan tunjuk ajar kepada sayer....terima kasih sgt2 kak ninie..jasamu dikenang...sayang kamu sgt2....

ini plak sebahagian dari keluarga PRIMU...after meting PRIMU...inilah antara aktiviti yg kami akan buat.....selain dari pegi makan dekat mamak kafe...myb after tiz x dapat lagi pegi kan~~~ uwaa!!!

yang bergaya macam hero malaya ni adalah adek cha di PRIMU...Incek kirana bulan a.k.a jamal....sentiasa menghiburkan hati dengan telatah yang kita x sure sama ada die tengah buat lawak or tengah cakap betol2....apa2 pun tahniah kerana sudah bijak mengawal kemarahan anda...

barisan MT dan EXco sesi 2010/2011!! sayang kamu semua.... khas tok Fazley.....selalu2 meNgeow...meow..... jadi bila kamu buat cam tu...mesti ilang tekanan k~~~~
hehehehehehehehe

barisan MT & EXCO 2008/2009..merupakan senior yang banyak membentuk PRIMU dah saya sendiri......tok Cikgu BOy maseh sebab ambil sayer jadi sekekekekekekeke..teteteteteriattttt kamu....hehehehehehehe

ini plak saudara hisham....ehek2...even perangai aku cam hampeh pun...ko bley tahan...ko mmg presiden terbaik......terimas coz banyak membantu n' menyokong prgm aku....trimas gak sebab percaya pada aku untuk uruskan KAF2011....nanti kahwin jangan lupa jemput~~~gagagaagagaga

ahak!! mangsa Buli ku....hahahahaha.... bila ko nak panggil aku akak balik...dulu masa masuk pandai panggil aku akak yer!! pape pun perkenalkan mangsa buli saya En.ahmad asaqni..merangkap exco aktiviti dan latihan PRIMu dan penulis bersama buku modul PRIMu.... PRIMU akan sunyi pasni coz tukang buli dah x de tok menggangu mangsa buli....muahahahahahaha

adek2...chomel ku dalam primu saudari syira n' anis yang menjadi setiausaha priMU...huhuuhuhuhu....juga sentiasa bersabar dengan kerenah saya yang x center ni~~heheheheehe...sayang kamu semua!!!!

my frenz ira...hahahahaah...ini baru betul2 alumni ni...maklum sem depan die mmg dah x de di PRIMU gie...orang dah grad la katakan...hua..hua....iera saya akan rindu kamu!!!

pic kenangan tym anugerah MAPU..terbaik PRIMU!!!

Tengok yang tengah2 tu..adek khai sayer...dulu seeekekkekekekekterrriaaattt STU....pastu jadi EXCO STU....naik pangkat....merampas takhta saya..hahahahahaha pasni x tau la pegang apa plak~~~ syang kamu adek!!!

yeah!!! hasil ku bersama priMU buku Koleksi MOdul PRIMU!!!! pencapaian terbaik yang saya ada~~huhuhuhuhuhu

syapik....ko tetap aku letak dalam Blog ni...even ko kaki kennnnnn..........ttttt hahahahahahaha...ko tetap Presiden terbaik gak.....coz dlm pic nie...ko sorang je yg pakai cermin mata dan nampak gigi bila ketawa~~~hahahahahahahahaha

n' kepada semua warga PRIMU..abg ijan..abg YB...abg BOy...Abg naim....Don....Wanie....Yun....Fara....Baby....Khadra....papa O...Fairus.....Mei Lin....abg rosalan......MAtt....Diela...Zana...Sheedy...dan SEMUA AHLI PRIMU yang tersayang!!! Kita satu keluarga PRIMU!!!

p/s: ini lah ucapan khas dari saya ALUMNI PRIMU

2 comments:

Unknown said...

now, you make me cry!! i really appreciate your writing and ur spirit in PRIMU.. untuk lupakan PRIMU tinggalkan PRIMU mmg mudah, tp nk lupakan semua kenangan bersama keluarga PRIMU satu perkara yang sangt susah.. terima kasih cha2, kerana sudi menjadi sebahagian keluarga besar PRIMU!

chaca said...

huhuhuhuhuhu.......sayer dah sebaldi air mata ni...tym taip blog ni...kali ni sape yang x percaya lagi PRIMU ibarat sebuah keluarga besar...memang x logik la....coz berat betul rasa hati nak lepaskan PRIMU....huhuhuhuhuhu.....apa2 pun terima kasih dekat abg...coz byk membantu sayer~~~~

Post a Comment