Tuesday, March 9, 2010

puiSi tok K.A.M.U

kAmU
Hari ni kamu senyum kat saya
Saya reply senyum kamu..
Sebab kitakan K.A.W.A.N..
Tapi saya pelik sebab saya ada rasa sesuatu…

kAmU
Hari ni saya jumpe kamu..
sAya wat macam biasa ajer…
Padahal rasa macam dah x cukup udara..
Baru saya tau yang saya dah jatuh cinta dengan kamu

kAmU
Hari ni saya nekad nak bagitau perasan saya kat kamu
rasa nak gugur jantung ni nak bagitau..”saya sayang kamu..”
Tapi saya tetap bagitau kamu jugak..

kAmU
Hari ni saya senyum kat kamu lagi
Even semalam kamu kata…
Kita hanya ditakdirkan jadi “kawan” je..
saya cool kan diri bila dengar tu dari kamu

KaMu
Hari ni kamu bergurau dengan saya..
Saya wat2 hepi seolah x de apa2 yang berlaku..
Padahal dalam hati ni tuhan saja yang tau..
Hipokritkan saya??

kAmU
Hari ni Kite lepak ngan kawan2..
hepi betul saya dapat jumpa kamu..
Rasa macam x nak berpisah dengan kamu.. Kamu memang selalu wat saya tersenyum!!

kAmu Hari ni saya berperang dengan perasan saya.. Rasa macam askar pulak saya ni.... Tak tahulah saya ni tentera udara atau tentera darat..
Tapi yang pasti saya nak menang dalam peperangan ni…

kaMu
Hari ni saya dah bertekad..nak pergi..
Nak pergi jauh dari kamu.. Sebab saya tak boleh tipu perasaan saya
Tapi tak tau kenapa tak boleh pergi..
Perasaan ni betul2 membunuh saya

KamU
Hari ni hari terakhir nampak kamu
Saya harap sangat saya boleh lupekan perasan ini..
Nafas saya macam terhenti bila saya buat keputusan ini..
Tapi saya tau ini yang terbaik untuk kita

KamU
Hari ni saya tengok gambar kita senyum
Seronok betul kita..kitakan frenz..
Nak buang sayang nak simpan sedih..
Betul2 kenangan terindah dalam hidup saya

KamU
Nanti antara kita ada “balai berlepas”
Esok…tiada esok untuk saya
Esok juga…tiada esok untuk kamu

KaMu
Saya pergi bukan untuk selamanya..
Tapi saya perlukan masa untuk lupekan sume ini.
Semua yang berlaku ini betul2 buat saya keliru..
Tapi yang pasti saya x pernah marah @ kecewa dengan kamu

kAmU
Sebelum pergi hari ni..kat sini
Saya janji..Semua ni untuk kamu…
Sebab kenal kamu anugerah terindah pernah saya miliki….
Terima kasih kamu….

0 comments:

Post a Comment