Saturday, February 19, 2011

JAhAt ke sayer?


Uwaaa~~~ Rase jAhat diri Nie…Nak Mintak Maaf KE x ek? Jahat ke? Tapi sayer x ada Niat Jahat Pun Dekat die…saYer Cuma Rase tu je Yang Terbaik….Uwaaaa~~~ sayeR kawan YanG jahat ke??? Huhuhuhuhuhuhuhu….. BErKiLo2 Rasa BErsaLah daLam Diri Nie….Nak CakAP Pe La ek….

Gini ceRitanYa….KawaN cha sedaNg DaLam deLima atau Pun sedaNg daLam keadaAn Runsing yang terAmat sanGat daLam meMbuat PiLihan…Huhuhuhuhu….kaLau di Pihak cha mestilah cha nak die pilih “A”…coz Cha sayang sanGat Dekat “A” cha x nak TengOk “A” terKubur begitu je….cha Nak Legasi “A” diteruskan samPai BiLa2….Cha Nak Nama “A” dikeNaLi…Dihormati…n’ terkenaL sebagai Satu Medium Terbaik Untuk meLahirkan insan yang BerCiri Kepimpinan. Tapi Kawan Cha DaLam deLima Tok Meneruskan impiaN die deKat “B”.. sebeNArnya Cha x kisah KawaN cha Nak teruskan Impian die Ke “B” if di “A” sudah ada penGganti untuk meneruskan Legasi Kami….tapi kawan cha tu jelah calon yang terbaik untuk “A”…so suka atau x…memang cha harap sangat kawan Cha kekal Di “A”.

Tapi bila kawan cHa datang Tok share ProbLem die…cha seoLah2 caM preTending plak RasAnye…coz suruh die pilih mana yang terbaik untuk diri die sendiri..padahal cha sendiri dah buat pilihan tu untuk kawan cha….rase cam diri nie seorang yang jahat!! Hipokrit…or apa2 jelah…. Tergamak nye cha mengutamakan legasi “A” dari kebahagiaan kawan cHa…oh tidak!!! Jahatnya sayer…. Nak mintak maaf dekaT DIE Tapi liDah niE rasa KeLu Plak…adoi….macam Mana Lah…. diTambah periSa Lagi KawAn cHa Nie KadaNg BoLeh Jadi GaraNg MacaM siNga or KadaNg2 BoLeh JaDi Jinak Macam KUciNg Jugak berGanTung Pada SituaSi La~~

Tapi cha x de Lah paksa die Untuk Pilih “A”…cha juz suh die fikir masak2 sebelum buat keputusan…then buat la keputusan untuk diri die sendiri n’ bukan kerana orang lain or atas sebab2 lain.. tapi cha tetap la rase bersalah coz cha dah buat pilihan untuk kawan cha sendiri…argh!!! Kejam nye saye….

If KawaN cha ter~~Rajin Bace Blog nie…cha nak Cakap nie ngan Die:-

Sory La kawan~~ aku x niaT nak rahsia dekat ko yang aku nak ko stay dekat “P_ _ _ _” coz aku rasa ko je yang mampu tok teruskan Legasi kiteorang….aku x nak bagi ko tekanan…thatz why aku soh ko buat pilihan tok diri ko sendiri bukan kerana orang lain….ikut kan hati memang aku nak tengok ada wakil “P_ _ _ _” dalam “M_ _” tapi nak buat cam mana aku terlampau sayang dekat “P_ _ _ _” …. sory la eh….seies aku yakin ko akan berjaya gak nanti….n’ kiteorang dekat “P_ _ _ _” akan sentiasa sokong ko k~~

Adakah sayer maseH lagi diKategoriKan sebagAi jahaT?

2 comments:

SIELA MIKAIE said...

tetb mcm nk komen yang nie....
heheheheee..(klu betulla ape yang siela rase siapa 'dia' tu)

cha boleh tersenyum sebab 'dia' pilih A.. Dia sayangkan A dan korang semua...(nie die cakap..)

*mati saya kalau 'dia' tahu saya cakap nie..:P

chaca said...

ehek2...terharunya....Hidup A!!!!
ok2...kite keep it secret k....
anyway thankx 4 da info.... x de la berat sgt rasa hati nak tinggalkan "A" nanti~~~~

Post a Comment