Monday, October 18, 2010

Sixth Sense i LoiKe~~


Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi


Chorus :

Tanpa..
Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku mati
hohoo…

Ulang 2x

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
Hohoo…

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

aha!! mesti korang tertanya2 kan? napelah cik chaca ni tetiba minat lagu TANPA ni kan...muahahahahahaha....ni kerna cha telah dapat bergambar sakan ngan Sixth Sense!!!! weee~~~ orang lain dok terjerit2 siap sembunyi2 amik pic dari celah2 lubang khemah...tapi cha bersyukur sgt coz dpt bergambar sakan dengan keadaan tenang sekali...wakakakakakakaka....besh2....bahagia sangat...waktu ni Sixth Sense datang ke UNIMAS bersempena dengan sambutan pesta konvokesyen yg ke-14...cha insyaAllah if x de aral melintang atau pun pokok tumbang di tengah jalan kali yang ke-16 dapat la grad~~~ mak!!! lama lagie tu....aduih~~~~~~~~~~ pape pun jom la tgok2 sikit pic cha ngan abg2 Sixth Sense ni....hehehehehehe.





walaupun keje pegang payung je tym tu tetap bersyukur la..muahahahahaha.....stage crew la sangat.... dlm kurungan pelik coz tym Sixth Sense datang je....tetiba stage crew jadi ramai....tetiba ramai yang sanggup berhujan di belakang pentas juz untuk pegang payung je...tym sebelum Sixth Sense x de la ramai sgt...aih~~~pelik2...
pape pun sayer sukew!!!!!!

0 comments:

Post a Comment